31 Mayıs 2013 Cuma

Metin2 7x Hilesi 2013 İndirme

Metin2 Oyunu günümüzde git gide büyüyor. ve biz ise sizler için paylaşım yapmak için nerdeyse seferber oldum işimi gücümü bıraktım size paylaşım yapıyorum istek üzerine siz kardeşlerim benim için daha değerlisiniz . :) He bu arada hilemiz sadece Pvp serverlar'da çalışmaktadır Tr serverlarda boşuna denemeyiniz desem şimdiden en doğrusu olur. bide Pek çok serverda çok büyük koruma sistemi olduğu için çalışmamaktadır. suçu gelip benden bulmayın başıma patlamayın :) Şimdi ise En tatlı yerine geldik hilenin tanıtımına ;
Metin2 7x Hilesi Nedir , Ne işe yarar,   ?
7x Hilesi adındada belirttiği gibi 1 skill'i Seri Şekilde canavara rakibe  aynı damageyi 7 kere vurur. bu sürede rakibinizi kolayca ezebilirsiniz. Bu hile sayaseyinde herşeyden 7 kat karda olabilirsiniz diye bilirim 1 iş yapacanıza 7 iş yaparsınız ;)


Metin2 7x Hilesi 2013



Hilemizin özellikleri Şunlardır. ;


Hilemiz Kullanışlı, sade bir tasarıma sahiptir. Daha çok kolaylığa önem verilmiştir.

Hilemiz Tüm işletim sistemlerinde çalışmaktadır (win7, Xp, 64 Bit 32bit Gibi ).

Bilgisayarı Sistemi yormadan makineniz ısınmadan seri bir şekilde çalışır .


Kullanımı ;

  Metin2 7x Hilesi Klasörü'nü açın  , Klasörün içindeki 4 adet pack dosyasını bulnmaktadır,  kopyalayın  kendi metin2 Hedef bulunuzdaki Pack dosya'sının içerisine yapıştırın veee hile aktif olmuştur. Oyna giriş yapıp oynayabilirsiniz ..



Videolu Anlatım ; 




İndirme Linki ; http://www.mediafire.com/?c25xui6g66u1kz5
(Virüs taramasından geçirdim sizinde geçirmenizde fayda vardır.)

Bu iş Çok zor ve yorucu ama keyifli Siz arkadaşlar için daha çok hile indirip sunacağım.. saygılarımlaa...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder